Thursday, June 3, 2010

sendu di hati rindu dijiwa...

        hmm...pukul 3:48 terjaga...mate x blh tdo plak..sejak akhir2 ni asyik terjaga jer...tdur ku sering x lena...aku xtau ape yg bermain difikiran aku ni skrg..nttah lah...xde siapa yg faham ape aku rasa sb aku sendiri pon xfaham..aku nk bahagiakan hati org sedangkan hati aku sendiri macam mana...?? ade ssiapa ambik peduli ke...?? kawan2, klu korang nk jaga hati org dulu ke atau hati sendiri terlebih dahulu..
          sesorg ade tegur pasal blog aku ni..aku masih dlm proses meng'upgrade' blog ni...sb tgk pon macam x ceria dan selekeh je kan..?? aku cuba buat yg terbaik nanti.. aku pon x pandai smua ni pon adek aku yg buatkan..aku tau menulis dan mengarut jer dlm blog ni...hehe... sedey2 pon aku nk melawak lg tp lawak ker?? hm..ntahlah.. citer pasal hati da perasaan ni mmg xkan habes kan pembaca smua..??? sebut pasal bace ni korang da bace 1st episode SIAPA KITA aku tu?? percubaan aku utk menulis novel.. korang doakanlah ye agar cerita ni ade kesudahannya...
           aku nk tanyalah klu yg nlk komen tu komen lah nanti ye...korang blh terima x dgn org yg korang x kenal...?? maksud aku terima dia sbg teman hidup korang padahal korang xtau langsung siapa dia just name jer..boleh ke korang nk terima.?? sedang kan org yg kite kenal pon belum tentu blh bahagia inikan x kanal langsung..aku x maksudkan sesiapa sb ni soalan general...klu ade yg terasa aku minta maaf...xde niat aku nk singgung perasaan sesiapa cuma aku nk tau pendapat korang jer..
             susahkan kita nk puaskan hati smua org...salah ke aku ape aku buat ni..?? mengecewakan seseorg.. tapi hati aku merintih  ade xsesiapa tanya dan risaukan ttg aku...?? aku pon x suka nk cerita ape yg terpendam dlm lubuk hati aku sebenarnya...tapi kadang2 aku perlu luahkan dgn cara macam ni...ni je medium aku ade selain fb aku tu...kejap da pukul 5pg da....hari ni kang nk keje full...set up fair..mate ni       plak   xngantuk....harap aku blh keje macam biasa karang wlupon aku ade rase sakit kepala sket ni x cukup tdo agaknya kan..hmmm...nantikan episode 2 SIAPA KITA ya kawan2...