Sunday, June 27, 2010

SIAPA KITA.. episode 6

          7.05pm badan pun x larat mata da lebam mengadap pc nk siapkan projek baru ni...ni da bulan november tahun baru cina dua bulan je lg client nk siap sebelum tahun baru...perghh mmg kene rush hour aku ni...nasib shuhadah blh surport aku klu aku nk buat sorang2 mmg mati terduduk aku...rumah dato plak tu..tau jelah klu rumah dato selalunya mmg owner cerewet gile..shuhadah pun da lama keje dgn syarikat ni...tak silap aku hampir lima tahun dia disini..shuhadah photographer kat sini..dan encik aswad kita org punya perunding..kami bertiga je dlm deparment ni dgn lady bos madam lisa hanum..staff lain smua da blk..aku menuju ke arah moto kapcai aku..alangkah bagusnya klu moto aku ni blh jalan sendiri macam belalang tempur citer suria baja hitam tu...blh gak aku relaks tidur je atas moto smpai rumah...hmmm...
              smpai je rumah aku tgk rumah aku berkunci..mana plak gi member serumah aku ni....?aduh,aku lupa hari ni da hari sabtu,diaorg semua blk kampung.. awaie dgn huzairy dia org satu kampung..dua2 dari batu pahat johor..aku je org nogori yg tersosek dlm rumah ni..hehehe...! mlm ni keseorangan lagilah aku...lagi lah shahdu dibuatnya...dina ade call aku tadi ajak keluar malam ni tapi aku menolak secara baik sb aku mmg betul2 tak larat nk keluar malam ni...dia faham..tapi muncung jugak lah sekejap.. aku pandai ayat da ok da dina..wanita ni kalau kita pandai jaga hati dia mesti dia dgr ckp kita...tapi yg kepala batu pun susah jugak...asyik nk dengar cakap dia je...cakap kita langsung dia xnk dgr..tu korang fikir sendiri lah ye...