Wednesday, June 9, 2010

cinta dalam hati

          Macam mana kawan2 ok ke cite SIAPA KITA tu...?? baru episod dua kan.. korang nantikan lah klu aku ade idea nanti aku menulis lg....ade member yg bace citer tu nk aku keluarkan ikut due date...xlah boring menunggu nanti kan??? betul gak ckp dia tu..hm aku fikirkan ttg idea kawan tu nanti...dan klu aku rasa ok idea tu dan aku x kering idea aku akan bgtau korang smua hari apa aku akan keluarkan setiap mgu..wahhh..macam drama bersiri plak kan...huhuhu..!
              hati aku rasa gembira je skrg tau...susah aku nk luahkan...tp yg penting aku happy skrg..betul x tipu...hehehe....dan x lama lg korang akan tgk template baru kat blog aku ni tau...jgn jeles..hehehhe..ade seseorg yg sudi 'menggodek2' aku punya blog ni..nanti da siap aku mention nama dia tu pon klu dia x kisah...hehheh.. dan buat seseorg yg jauh tp dekat dihati ni aku harapkan dirimu sentiasa bahagia kini...
               da lama aku x rasa happy macam ni...hari tu ade kejap tp da hilang blk sb da dibawa 'pergi'..da ade someone still nk ambik berat pasal aku...korang smua klu korang da ade org yg korang sayang jaga jelah hati dia baik2 ye...jgn buat kesilapan macam pernah aku buat dulu..x baik main2kan perasaan org.ttg hati ni klu da terluka nk terubat mmg lambat...klu luka kat luar cepat sembuh klu luka dlm hati hanya tuhan je yg tahu betapa sakit dan pedihnya bila kecewa dan terluka...kerna aku percaya setiap antara kita pernah merasakanya..aku ade lagu baru lah...seseorg tujukan pada aku..dgrkan...
CINTA DALAM HATI-UNGU
mungkin ini memang jalan takdir ku,
mengagumi tempat dicintai,
tak melupa bagiku,
asal kau pun bahagia,
dalam hidupmu,
dalam hidupmu...
       telah lama ku pendam perasaan itu,
       menunggu hati mu,menyambut diriku..
       tak melupa bagi ku,
       mencintaimu pun adalah,
       bahagia untukku, bahagia untukku...
ku ingin kau tahu...
diriku disini menanti dirimu,
meski ku tunggu hingga hujung waktu itu...
dan berharap,
rasa ini kan abadi untuk selamanya..
       dan izinkan aku..memeluk dirimu..
       kali ini saja...
       ku ucapkan selamat tinggal untuk selamanya...
       dan biarkan rasa ini,
       bahagia untuk sekejap saja.....
       hoooooo.....
       aaaa...