Monday, June 7, 2010

4 artist

               Selamat pagi smua..pg2 lagi aku da layan cd lagu2 awie...sedei jer rasa sejak akhir2 ni...nk aku kongsikan kat sini takut ade yg terasa plak..mmg blog pon utk meluah apa yg kita rasa kan selagi x salahi undang2..tp xpela biar aku simpan sendiri je apa aku rasa dan lalui akhir2 ni...
               perahsia ke aku ek..? ntahlah...x juga kot... aku ni akan bercerita dgn org yg aku rasa ok dgn aku...yg blh faham aku...yelah xan dgn smua org kite nk ceritakan apa yg kita rasa kan...?? korang pon kadang ade rahsia yg kena ko smpan kan utk kebaikan...x smua benda kita blh cerita...
                dgr lagu jamal abdillah plak...adoi..lagi lah syahdu jer dgr suare merdu brother jamal ni..huhuhu..aku lagu2 lama ni mmg aku layan giler...4org penyanyi aku paling suke.hehehh.kita berhibur sket citer pasal hiburan...firstlyn of coz jamal abdillah..blh dikatakan hampir smua lagu dia aku hafal lirik dia..percaya x..??masalah peribadi dia aku xnk cerita sb aku just suka suara dan lagu2 dia...smau tangkap lentok punya...hehe...second aku suka lagu2 sudirman...penghibur terbaik aku rasa setakat ni dlm malaysia belum ade pengganti tempat arwah...third aku suke suara gemersik seniman agung p.ramlee...sorang lagi lagenda tiada pengganti...wlupon lagu dia agak dolu2 dgn bahasamelayu lama aku tetap suke dgr...lastly aku sebenarnya suke suare dan lagu2 awie...ade seseorg lah ckp dgn aku dulu masa selalu g karaoke dgn dia dia kata suare aku ok klu bawak lagu awie..sejak tu aku minat lagu2 awie ni..tapi zaman dgn wings aku x blh blah gu dia key smua tgi..aku layan lagu2 awie masa dia da solo je...
                 tu lah serba sedikit minat aku dlm bidang seni suare ni..next time aku share lagi....salam..