Sunday, May 23, 2010

WARNA WARNI PELANGI KEHIDUPAN....

Skrg ni aku rajin sgt nk 'menulis' sb byk benda aku nk 'ckp' byk perkara nk aku kongsikan dgn korang...cuma akhir2 ni aku rasa hiba dan sedih sket sb ade sesuatu yg buat aku rasa macam tu....kadang2 kita ni x blh nk cerita smua perkara kan...ade sesuatu perkara yg patut kita simpan sendiri...macam tu juga aku,aku kena simpan perasaan sedih ni kenapa..x dpt nk kongsikan... sepatutnya aku kena kuat utk hadapi smua ni... kenapa ya bila aku da mula rasa senang berkawan dgn seseorg selalunya akan ade rintangan...mesti org tu nk tglkan aku...atau ade perkara lain yg mengganggu...jahat sgt ke aku ni?? jahat ke x hanya aku sendiri yg tau... mgkn ni balasan tuhan ke atas aku...aku redha klu jodoh aku lambat sekalipun...aku bukan desprate sgt cuma aku rasa kesunyian kadang2 xde teman istimewa utk aku bercerita tapi bila da ade plak nk menjauhkan diri dr aku..mgkn x suka cara aku..atau ade kesalahan aku lakukan tanpa sengaja dan buat dia x selesa dgn aku...dan terus menjauhkan dirinya...klu aku ade salah aku selalu mintak maaf...xde salah pn aku suka  minta maaf..tu mmg cara aku berkawan dgn girl kot..tp klu dgn lelaki xdelah klu salah pon kawan tu marah kejap je lepas aku da belanja mkn ok lah tu...hehheh...susah kan kita nk tau isi hati org ni...kadang2 kita senang nk agak tp kadang2 kita xtau apa yg dia nak... mgkn lagu ni sesuai utk aku,...
PELANGI PETANG by SUDIRMAN HJ ARSHAD...
KU MENITI AWAN YG KELABU...
KUTEMPUHI LORONG BERLIKU..
MENCARI SINAR MENERANGI KEGELAPAN KU...
KUPERCAYA NANTI SUATU MASA
SANG SURIA KAN BERSINAR JUA 
MEMBAWA HARAPAN YG MENGGUNUNG BERSAMANYA...
KAU TIBA BAGAIKAN PELANGI..
TAK BERCAHYA NAMUN KAU BERSERI....
TAPI CUKUP MENGHIBURKAN HATI INI...
SEHARIAN  WAKTU BERSAMAMU..
TAK TERASA SAAT YANG BERLALU
BAGAI PELANGI PETANG
KAU KAN PASTI PERGI JUA...