Saturday, May 15, 2010

aku sendiri...mencari diri sebenar...

aku hanya penulis amatur yg tiada pengetahuan khusus ttg dunia penulisan ni...aku hanya menjadikan hobi menulis ni sbg mengisi masa lapang aku...aku sendiri x pasti samada ade ke x yg nk bace blog aku ni..apapon aku menulis bukan utk publisiti ia sekadar luahan rasa aku jer..mengisi masa lapang aku...klu ade yg mengikuti aku ucapkan jutaan terima kaseh...aku hanya mahu kongsikan apa yg aku rasa,fikir dan yg terlintas dlm hati aku ni...aku masih mencari2 diri sebenar,,apa aku nk jadi sebenarnya..wlu aku da ade kerja tapi aku x pasti inikah kerja yg aku perlukan selama ni..inikah minat aku..? inikah masa depanku...? smua persoalan tu masih belum terjawab...apapun aku bersyukur dgn rezeki yg DIA berikan pd aku sekarang..syukur ke hadrat ILAHI...amin.. dlm kesibukan dunia kadang2 aku lalai dgn tanggungjawab aku pd DIA.. AKU SELALU BERJANJI nk merperbaiki diri aku dr sebelum2ni tp masih terkial2 lagi...aku perlukan seseorg..tapi siapa? ntahlah...masih jua tertanya2..