Sunday, May 9, 2010

HAPPY MOTHER'S DAY!

selamat pagi semua...hari ni 9may2010 sempena hari berbahagia ni aku nk ucapkan selamat hari ibu kepada smua ibu2 di dunia ni...terutama skali mak yg melahirkan ude dan membesarkan ude selama ni...selamat hari ibu mak..ude sayang sgt mak wluapapon berlaku...ude tau mak x bace smua ni tapi ude tetap call mak nk bgtau smua ni kat mak.... pd korang yg masih ade mak tu aku igt kan selagi mak kita ade ni kita hargai lah mereka seadanya...sb klu mereka da xde lagi duit bejuta pon xkan dpt kembalikan diaorg..so sayangi mereka dan buat yg terbaik utk mereka selagi mereka masia ada di dunia ni... tentu shahdu jekan klu cerita pasal ibu,mak,ummi,bonda,mummy,mama,mom, dan ape je yg korang panggil ketahuilah ibu lah ratu sanubari kita sebenarnya... sb x kira masa korang gembira ke sedih ke cuba ko bgtau mak korang dialah pendengar terbaik dlm dunia ni...jasa ibu ni mmg smpai kiamat pon korang x dpt balas bro... hadis pon ade katakan org yg patut kita sayang yg pertama skali siapa, pertama ibu,kedua ibu,ketiga ibu lepas tu baru ayah kita...tu yg aku tau lah klu aku silap koran boleh komen aku x kisah...tapi apa yg nk aku bgtau sebenarnya korang xkan dpt balas jasa ibu korang wlu apapon korang lakukan..apa yg kita blh buat jd anak yg terbaik utk mereka dan sentiasa doakan kesejahteraan mereka dunia akhirat..bg mereka itu dah memadai...insyaallah....