Wednesday, May 19, 2010

terima kaseh sayang..ku ucap padamu...!

hmm..satu kejutan utk aku hari ni..someone bgtau aku yg dia baca blog aku dr surgestion her frenz yg da bace blog aku...terharu aku...! terkedu dan rasa terharu sgt2....hanya ucapan terima kaseh dpt diucapkan kpd yg berkenaan...dah terlanjur aku menulis ni nak aku kongsikan skali apa yg aku rasa sejak akhir2 ni... aku rasa ade sesuatu perasaan aneh dlm diri aku...aku cemburu pd seseorg ofcoz awek atau nama saintifiknya cikaro...hehehheh...aku xtau lah bila aku nampak dia dgn mamat lain tiba2 lak aku rasa jealous..padahal aku dgn dia xde apa2 pon...korang nk ckp aku jatuh cinta??? aku rasa belum lagi..sb kadang2 aku x pernah pon fikir pasal dia...tapi ntahlah aku pon xtau kenapa aku nk rasa macam tu plak...kadang2 pengalaman lepas buat aku takut nk meluah rasa..bukan kata nk bercinta tapi nk luahkan rasa utk berkawan pon aku kadang2xde keyakinan..takut hati yg kecil dan nipis ni terguris lagi..hati ini terlalu mudah terluka...tapi bila fikir blk smpai bila aku nk igt kisah lama...? dia da tentu bahagia sekarang dgn teman baru tapi aku di sini masih nk mengulit kenangan...aduh malas aku nk igt lagi buat aku sedih je nanti...skrg aku nk happy je...salah satu perkara buat aku terhibur skrg bila jumpa member2 lama dlm fesbuk..bergurau2 dgn diaorg buat aku lupa masalah yg aku ade... utk kawan2 baru pon aku x lupakan juga..terima kaseh sudi add dan jadi kawan dunia cyber aku...