Sunday, May 9, 2010

selamat datang ke dunia ku...



Assalamualaikum smua.... hmm...akhirnya berjaya juga aku ade blog sendiri atas tunjuk ajar dan ehsan dr adekku..ayu... thanks ayu...heheheh..! sebenarnya da lama aku nk buat blog ni utk kongsi pengalaman dan pengetahuan dgn blogger2 lain serta pembaca2 di luar sana..tapi tu lah kesuntukan masa nk ke cc dan sb kocek yg x berapa nk tebal aku pendamkan dulu niat aku ni...heh! dah lama aku x 'menulis' macam ni dulu masa sekolah rajin gak aku conteng2 kat buku kulit keras aku tu..ramai yg nk bace buku tu...hehehe..macam riak plak.. ish x baik...tuhan marah kan...? xla aku saje mengulit kenangan zaman sekolah dulu..diam xdiam da 10tahun aku tglkan sekoalah aku...sekolah menengah kebangsaan palong 7. hmmm.. yelah da sedekad berlalu member2 aku pon ramai dah kawen beranak pinak da..aku jer yg x laku2 lagi...hehheh... tapi aku x kisah biarlah adik2 aku lepas belajar dulu... aku lelaki klu blh, aku nk betul2 stabil dulu baru aku fikir nk dirikan rumah tangga...nk tanggung anak org bukan senang...penat mak ngan abah dia besarkan anak dara dia tu xkan aku nk sia2kan plak hidup dia kan ...klu boleh aku nk jaga anak dara org tu lebih baik daripada mak ngan abah dia jaga dia...insyaallah..tu janji aku... tapi ckp byk pon x guna calon pn xde lagi...heheheh..! apapun selamat berkongsi pengalaman dgn aku...utk first time ni malas nak coret byk sgt kang korang bosan plak....anyway thanks sudi mengikuti my blog ni.....salam perkenalan....