Wednesday, July 7, 2010

kembali merindu...

        salam..smuakawan2 n my followers..macam ramai lak followers aku kan??? apapon aku hargai dan ucapkan terima kasih korang smua yg sudi bace apa yg aku coret kat sini... hmm,bz sket lah sejak kebelakangan ni smpai nk update blog ni pon x sempat... baru habes fair besar kat tempat kerje alhamdulillah smua berjalan lancar je 2mgu promotion tu.. skrg baru free sket.. da blh berehat tgl nk seatle kan kerja yg masih bersisa je lagi sebelum start promosi raya bulan puasa ni xlama lg..
           skrg aku da xnk sedih2 lagi..aku nk gembira je skrg sb aku da ade yg menemani aku siang da mlm walau x bersama tapi selalu berhubung...aku x kisah ape org nk ckp pasal aku..yg penting aku x susahkan sesiapa..dulu aku sedih ade org kisah...aku dtglkan berapa kerat kawan yg bg semangat blk kat aku...kepada sahabat2 andai ada salah dan silap aku selama ni aku mohon maaf...kite xtau kan kite smpai bila dpt bernafas...selagi aku bernafas aku akan cube sedaya upaya membahagiakan insan yg aku sayangi...mmg kite xblh buat smua org gembira tapi kite blh buat yg terbaik dlm hidup kita...
           dan selagi DIA pinjamkan nafas ni utk kita kita  cubalah buat sehabis baik utk kite..aku ni insan yg serba kekurangan tapi jgn jdkan itu sbg alasan utk kite mengaku   kalah dan give up...kite kene usaha dan terus berusaha utk majukan diri kite ok kawan2..! da pukul 2 pagi..nanti senang aku share lg sebab akhir2 ni byk gak perkara berlaku kat aku.!hehheheh... salam...!