Friday, July 9, 2010

SIAPA KITA.. episode 8

              bila cinta ni menguasai diri hidup kita kan rasa gembira dan bahagia je kan...aku dan dina melayari saat2 indah bersama tapi SIAPA KITA nk menetukan apa yg bakal menanti kelak..aku hanya berdoa padaNYA agar apa yg kami lalui skrg akan ke akhirnya...dlm kesibukan bekerja aku x lupa member aku yg yg dua org kat rumah tu..smlm huzairy ade bgtau aku pasal awaie sejak akhir2 ni berkurung dlm bilik je aku mmg sibuk skrg ni sb tu x perasan perubahan member aku kat rumah tu..huzairy kata awaie ade problem dgn myra girlfriend dia..tapi huzairy pun x tau byk cerita..kira dlm rumah ni yg paling tua aku jd klu ade apa2 masalah dlm rumah ni mmg masing2 akan rujuk pd aku..aku igt blk keje ptg ni aku nk borak2 dgn awaie nk cube kongsi masalah dgn dia..sb dlm kami bertiga awaie lah yg paling pendiam skali tapi dlm diam2 dia kepala angin jugak tu..pernah satu hari tu jiran kami memekak tgh2 mlm dgn slumber dia g sound jiran tu..terkedu terus jiran tu kene marah dgn awaie.heheheh....bagus jugak sb selalu klu kami yg tegur jiran sebelah ni karaoke mlm2..macam xde kesan ibarat tuang air kat daun keladi..lepas kejadian tu da xdgr lagi da jiran sebelah tu memekak tgh2 mlm lagi..
              smpai je rumah aku terus cari kelibat awaie..huzairy keje partime waktu2 macam ni..moto awaie ade tapi dlm bilik dia xde org..aku terus call dia..truuut...truut...truut..."hello awaie ko kat mana ni..?" "hello,maafkan saya..." suara perempuan yg jawab handphone awaie..yg pasti tu bukan suara myra..sb aku kenal sgt suara myra yg halus tapi suara ni serak2 basah..aku salah dail nombor ke? pakai handphone skrg mana ade dail2 lagi terus cari nama tekan call, mustahil aku salah nombor..."siapa ni? blh saya ckp dgn awaie?" "hmmm..blh saya tau siapa ni?" suara yg aku dgr tu tanya aku soalan balik..."saya adam kawan serumah awaie..cik ni siapa?" aku bertanya kembali..."awaie tu nama sebenar kepada syed anwar bin syed mustafa?" "ye saya.. tu nama awaie kawan saya..kenapa dgn awaie saudari?? macam mana saudari blh jawab handphone dia?" "ermm..err.." suara dihujung sana tergagap2 utk berkata..aku mula jadi x sedap hati...apa dah belaku kat awaie? ish..!!! jgn fikir bukan2...ya ALLAH selamatkan lah temanku itu dr sebarang bencana....