Monday, July 26, 2010

Tambah satu lagi...


             26 july 1983 jam 12:20am lahir seorng lagi bayi kat atas muke bumi tuhan ni...dan diberi nama NOROL NIZAM b anuar....setelah beberapa ketika bayi tu meningkat dewasa kini  26 JULY 2010 sudah 27 tahun dia bernafas dan d pinjamkan nyawa utk terus berada disini...YA ALLAH hambamu ini mengucap setinggi2 kesyukuran terhadap nikmat MU ini YA ALLAH...
               tambah lagi satu kat angka umur aku..maknanya aku makin dewasa dr segi umur..aku makin tua dr segi rupa dan aku patutnya makin matang dr segi pemikiran,...insyaALLAH...betul ke makin bertambah usia kita, kita semakin matang?? hmm..bg aku bukan sebenarnya..kematangnan seseorg bukan pd usia atau umurnya..tapi cara seseorg tu berfikir yg menampakkan diri seseorg tu matang..ade umur da 30lebih tahun pon x matang berfikir kadang2 aku tgk sb mgkn cara pembawakan atau diri sendiri yg x nk jd matang...ade yg seusia belasan tahun tapi cara pemikiran da cukup matang sb mgkn pengalaman sendiri dan belajar dr pengalaman org lain kite cepat jd matang dan cara pemikiran lebih dewasa...
                apa ntah aku merepek kat atas tu..heheheh...! korang buat2 faham jelah ek..!! aku kesal lah beberapa mgu lepas aku punya email ad problem..aku xtau siapa insan mulia yg pandai hack aku punya pasword smua x blh nk sign in..xpelah aku harap org tu berbahagia buat aku macam tu..aku xnk tuduh sesiapa sb aku xde bukti dan xtau pon siapa..hanya mendoakan kesejahteraan beliau dunia akhirat..tuhan pon x suke kita membalas dendam ni jd aku biarkan aje...dah aku ni bab perisisan komputer ni bukan pandai sgt...nasib ade kawan2 aku yg pandai ajar aku macam mana nk seatle problem tu...Alhamdulillah smua da ok skrg..terima kasih pd yg berkenaan...
                apa yg aku mahu di usia yg semakin meningkat ni aku dtabahkan dan dkuat iman menempuh segala dugaan hidup d dunia ini dan menjadi insan d akhirat kelak...hanya padaMU aku bermohon YA ALLAH...dan semoga KAU memberkati hubungan kami dan aku dan dia mendapat keredhaan MU YA ALLAH hingga ke akhirnya..amin....