Sunday, July 11, 2010

blues is kesunyian...

           hmm..patutlah aku rasa sayu je dua tiga hari ni..rupanya air mata ku nk mengalir lagi....maafkan ude mak air mata ni x mampu ude tahan utk sekian kalinya..perlukah aku bgtau disini sb apa aku mengalirkan air mata?? rasanya x perlu..biarlah ia tersimpan rapi dlm sanubariku..lagipun yg memahami sudah jelas dan tahu kenapa x perlu rasanya aku panjangkan lg perkara tu...
           dlm blog aku ni aku nk kongsi ttg cerita love,life and general, tapi klu ttg cinta pon aku xnk explored ttg cinta aku sebenarnya...hm,cuma aku nk kongsikan pandangan aku ttg cinta,kehidupan ni dr pandangan mate aku je...klu korang nk komen aku amat menghargainya...sekurang2nya aku tau mana salah dan silapnya aku...sb tu hanya pandangan aku..klu korang ade pandangan berbeza x salah rasanya nk komen..aku terima dgn hati terbuka...
            hmm,pagi ni bangun je tdur tadi aku call someone sb rindu ssgt kat dia pastu terus terus aku terasa nk tulis sesuatu dlm blog ni..suke aku baca blog teman2..macam2 gaya penulisan ade..tapi yelah kite ade cara kite sendiri kan nk meluahkan rasa...ade yg guna kata2 simbolik utk nk sampaikan apa yg dia rasa,ade plak guna ayat2 yg teratur dan mudah difahami,dan ade jugak yg aku bace guna pendekatan bersahaja je menulis dlm blog dan kita rasa kita dekat sgt dgn penulis tu...eh dlm blog kite x panggil penulis ek?? salah2.. dkt dgn blogger tu..hehhehe... hari ni aku nk tulis pangjang sket harap korang x bosan nk bace bebelan aku ni...heh...! bulan julai ni bulan ketiga aku keje kat tempat baru ni..setakat ni xde masalah yg besar sgt kat sini..aku blh handle sebaik mgkn tapi xtaulah ade jugak insan yg x puas hati dgn aku kat sini..harap2 xde..tapi yelah mana kita blh nk gembirakan smua org..betul x?? kawan2 kat sini pon smua ok je aku rasa..blh hang out sama2 kira fiendly kat sini oklah...hmm..aku jumpa someone pon kat sini..hehehhe..! TERIMA kasih CINTA... ttg jodoh ni aku serahkan kepadaNYA..kita rancang dan buat sehabes baik dan selebihnya kite berserah pada yg MAHA ESA..penentu segalanya..
               kat teratak yg aku tgl ni plak rasanya da hampir 2tahun aku kat sini...sendiri.tapi x kesunyian lagi sb ade insan yg sering menemaniku saban waktu dan ketika..klu aku kumpul duit sewa rumah ni dua tahun aku  rasa dah blh simpan separuh duit belanja kawen ni..heheheh..tapi xpelah utk keselesaan aku juga..aku x kisah smua tu..biarlah aku susah sket skrg mana tau suatu hari ade rezeki aku dpt aku beli rumah sendiri...insyaALLAH...hmm sebut pasal rumah ni aku igt hari ni ahad cuti2 ni aku nk kemas rumah ni lah..dah lama aku x kemas..klu mak aku ade tentu dia bising tgk rumah ni..heheh..kat rumah kampung dulu pon buat sepah sket da kene bebel..mana x nya masing2 malas nk mengemas api buat sampah mmg pandai..hahha..maafkan kami  ye mak..hmm rindu kat mak lah...baru bulan lepas jumpa mak ngan abah tapi x best  x dpt rasa masakannya sb g rumah org kawen jd mkn pon nasi org naik pelamin je...sodeh..
                aku ni kang klu da start nak mencoret ni keje rumah pon x buat..oklah nanti ade apa2 nk aku kongsikan aku update lagi..aku nk g kemas rumah dulu..jgn lupa bulan ni aku dah tambah tua lagi...!! huhuhu...!