Wednesday, April 3, 2013

THE NEW BEGUN

          Assalamualaikum..dan salam sejahtera kepada pembaca semua.. Alhamdulillah blog kesayangan hamba ni da boleh 'beraksi' semula atas pertolongan seseorang.. Terima kasih sangat sangat kepada yang berkenaan.. Heh!
          Ok untuk entry yang baru ni aku hanya nak santai je.. Taknak cerita berat berat kang sakit kepala plak memasing.. haha! tak kelakar..ok.. Sekarang kehidupan aku lebih 'terjaga' oleh seseorang yang bakal menjadi suri hidupku tidak lama lagi..insyaALLAH.. Alhamdulillah setakat ini semuanya berjalan dengan lancar.. ikatan pertunangn telah dijalankan hanya tunggu masa untuk diijab qabulkan dan waktu yang telah dipersetujui oleh kedua pihak.. korang tunggu jelah ea.. Doakan yang baik baik untuk kitaorang =)
           Skema sangat plak ayat aku..ok tulah serba sedikit tentang diri aku sekarang ni.. yang lain lain tak payah lah nak share sangat kan. Aku sekarang nak jadi lebih baik dari sebelum ni,semua orang nak berubah jadi baik dari sebelumnya begitu juga aku..kisah lama biarlah menjadi pengajaran dan pengalaman hidup.. Bak kata p.ramlee 'barang yang lepas hai jangan dikenang..' Just go through your life..
           Oh, ya sebelum aku terlupa aku nak share hari ni ulang tahun pertama perhubungan kami 03/04/13 dan juga genap sebulan aku sebagai tunangan orangc(03/03/13).. Alhamdulillah semoga hubungan ini kekal ke akhirnya.. Amin..