Thursday, June 23, 2011

Blog aku berwajah baru..lebih ke'blues'an...heh!

             Skrg bukak blog aku ni aku da blh tersenyum lebar bila tgk wajah baru blog aku ni...ni smua hasil kerja adik2 aku yg best...
bangcik@ yg kreatif bab2 edit ni..
adik@ yg kreatif bab2 komplen ni...
dan...
ayu@ yg pertama ciptakan blog aku ni...
hehehe...tulah tiga org adik aku yg godek2 aku punya blog ni smpai jadi mcm ni...tapi x ketinggalan seorg teman yg tolong buat jugak blog aku ni dlu...terima kaseh aku ucapkan pd smua...so,apa pendapat korang pasal blog aku yg berwajah baru ni? ok x?
              Tapi sebelom tu aku nk mohon maaf dlu kat brader aie kartunis merangkap sifu aku dlm dunia kartun dan penulisan ni...bermula baca hasil kerja beliau lah aku jadi minat dan tertarik nak menulis dan melukis ni...tu pon aku ade selitkan karya terbaru beliau dlm blog aku ni...lukisan dia mmg superb..korang mgkn ade yg kenal dan ade yg x kenal brader aie ni...beliau seorang kartunis tanah air yg terbaik bagi aku..dr hasil karya dia yg pertama aku baca dlm majalah humor ujang iaitu 'abe' lepas tu 'aku hidup dalam blues' kemudian 'blues untuk aku' ada lagi 'bear n bob' dan yang terbaru ni aku baca 'aku dan sesuatu' itu pon 3 ke 4 tahun lepas pastu da susah aku nk cari karya2 beliau di kedai2 buku...tapi klu aku jumpa karya dia aku mesti beli...best woo..layan habes baca cerita dia ni dgn lukisan dia yg superb tu...
              Ok lah geng cuaca kat luar tu x mengizinkan aku nk mencoret panjang2 kat sini...ada masa aku update lagi post baru...guruh da berdentam dentum kat luar tu...maknanya hujan mau turun..."aniii... angkat kain hujan...jemuran udah turun...." heheh! terbuat lawak plak...ha kan..hujan da turun..ok kawan2 see you next post...macam biasa ayat aku...astalavista babeh...!