Tuesday, January 11, 2011

BELENGGU IRAMA

                 Chinies New Year set up plak...aduhh.. tapi xla teruk sgt macam krismas..ni ok lah kot aku set up sorang2 3hari ni..staff ade masalah peribadi..xpela aku pon blh siapkan laipon x byk bende blh buat selain gantung tanglung dan deco house hold dept sket2...tu jelah ni pon da 90% siap da ni..tgl sket2 je lagi...
               hm,bz betul skrg ni..masuk tahun 2011 je aku da kene g training kat pavilion lagi utk CNY...nasib pegi blk xde masalah macam hari mula2 g hari tu..hehehe..! smua berjalan lancar...lepas ni keje aku da free sket sb xde perayaan dlm masa terdekat lepas CNY ni...blh la aku ambik cuti lama sket...(macam byk plak cuti aku yg ade kan?) huhu...
                serabut plak kepala hotak aku skrg ni...budak2 rumah ni tiba smua nk blah..tgl aku sorang kat umah ni..adoi dr nk jimat skrg da lagi byk plak kene bayar sewa rumah sorang2...tapi bagus sebenarnya budak x berapa nk betul ni blah buat semak kepala aku je cuma skrg aku nk cari kawan atau carik umah yg lebih murah...tu  je jalan penyelesaian kepada masalah aku ni...akan aku fikir2kan...
                 AKU igt tahun baru ni aku nk buat keje part time klu blh aku nk simpan duit lebih sket utk azam tahun ni...tapi blh ke aku.. klu aku x buat macam tu setakat keje aku ni mmg lah cukup utk aku simpan sket2 tapi klu nk hidup senang org kata kene keje lebih sket...hm,sebelom aku buat pape keputusan byk sudut aku kene fikirkan dulu baik dan buruk akibatnya kotak fikiran aku x dapat nak berfikir dgn baik skrg...smua masalah dtg dalam satu masa...
                   aku ni klu da merepek mmg x igt...sorry lah kawan2 aku x dapat nk tulis citer novel SIAPA ITA tu buat masa skrg ni...sibuk dgn masalah2 aku ni buat aku xde idea nk mengarang...aku harap tahun 2011 ni tahun yg cemerlang buat aku...aku nk berubah jd lebih baik dr sebelom2 ni..akan aku perbaiki sket2 mana kekurangan aku dan kelemahan aku...hm tahun ni tambah lagi angka kat usia aku...jadi aku perlu jadi lebih matang...lebih cool n steady tu azam tahun baru aku ni...korang doa2kan lah ya...insyaALLAH...
                    xtau lah aku ade ke x org follow blog aku ni lagi agaknya..hehhe..xpe..ni hanya hobi aku je kire aku menulis ni macam aku da bercerita sket2 pasal masalah aku kat org jd kurang la sket rasa tekanan tu nanti...meluah kan salah satu cara melepaskan emosi...xla  tibe2 meletup nanti naya dibuatnya...aku belom sampai tahap teruk macam tu lagi kot...ok lah geng nanti kita jumpa lagi dikeluaran akan dtg...haha macam majalah mingguan atau bulanan plak...padahal setahun sekali baru aku update blog ni..hehe..ok salam 1 malaysia smua..assalamualaikum.......