Tuesday, November 23, 2010

GOOD LUCK!!

             Setelah 8 hari keje tanpa cuti,hari ni aku ambil R/L raya qurban haritu...waaa...penat giler masih terasa..hari ni off aku igt malas nk g mana2 lagipon sayang aku pon da blk tempat dia study tgllah aku sorang2 kat bumi melaka ni..nk keluar pon xde teman..lepak rumah tgk dvd jelah hari ni... bilik aku ni pon lama x berkemas sekejap lagi nk kemas2 lah apa yg patut..
            Xmas setup pon belom siap lagi kat tempat keje aku tu... xpela da x byk sgt keje aku tu. dua tiga hari siap kot blh lah relax sket..tgl buat sket2 je lagi nanti...finishing.. hujung2 tahun ni mmg byk promotion kat tempat keje aku tu..maklumlah da start cuti sekolah ni... adik2 yg da start exam tu semoga berjaya dgn jayanya...adik aku sorang ambik SPM tahun ni aku doakan dia dpt keputusan yg baik..! ayu my sweet sister GOOD LUCK in your exam yea..!
              ok lah da dekat pukul 2 ni...mandi pon x lagi ni..aku nk kemas2 rumah dulu...maybe next post nanti aku nk sambung citer SIAPA KITA yg da ;berhabuk; x berusik tu...sorry ea geng da lama aku tak sambung citertu..jgn bosan lak bace blog aku yg x seberapa ni ya..huhu..! ok buat smua yg nk exam  tu GOOD LUCK! aku nk off dulu..adios amigos!