Sunday, August 8, 2010

Hujan tangis Bahagia...

                Selamat pagi smue...hujan lagi..hehehe... sb hujan pg ni sekali lagi aku tukar syif keje...adoilah..apa nk buat xde kete..huhuhu... hm..macam mana lah klu hari2 hujan mesti mengamok bos tempat aku keje nanti kan asyik dtg lambat je... hmm..bile sejuk2 macam ni rasa rindu mula menggebu dtg bertamu ..
                hari ni nk citer pasal sendu sket...cinta jarak jauh.. aku tau ramai yg mengalaminya..begitu jugak aku..menahan rindu..sayu wo...ape nk buat demi cinta yg ikhlas kite terpaksa hadapi jugak...bersama kemudian berjauhan..rasanya mmg sendu...klu da sejak azali mula kenal dan bercinta dr jauh mgkn x sama sb da mmg jauh..ni mula2 dekat kemudian dtglkan berjauhan tu lagi sayu nk hadapi...apapun org kata pucuk pangkal hati...andai kita benar2 ikhlas dgn sidia pasti apapun halangan kita mampu hadapinya bersama...
                demi cinta kita akan ku harungi ranjau berliku,onak duri demi mencapai matlamat kite bersama...wah..ayat nk best..hehehe...! tu lah ayat2 utk insan bercinta jarak jauh ni....! heh..! org bercinta ni aku ade bace satu komik tu..dia kata muka org bercinta ni suci je...hehehhe..macam baby baru lahir,smuanya kita rasa indah...hmm.betulkan? bahagia melanda setiap masa..klu ade salah faham tu biasalah..mana ade org bercinta bahagia je setiap masa,yg penting cara kite selesaikan dan hadapi masalah tu sebaik mgkn...wah aku ni klu ckp macam ahli falsafah..hehhe..yelah mana yg baik kita jadikan tauladan yg buruk jadikan sempadan..
                                hmm..jiwang kan aku ni...ok lah da lewat ni walau hujan masih belum berhenti lagi aku nk siap2 g keje..kang aku x g keje sape nk bg 'anak bini' aku mkn nanti...heheh...keje rajin2 simpan duit nk kawen..mak selalu ckp macam tu...ye mak, ude keje rajin2 lah ni...aku tangis bersama hujan bahagia...